lördag 17 juli 2010

Kärlek på högsta nivå

Anna Järvinen Och Säkert!. Vilken underbar kombination.
Jag har älskat Anna ända sedan Granada tiden. Som solo har gjort två skivor, Jag Fick Feeling kom 2007 och Man Var Bland Målnen kom två år senare. Jag har ingen speciell relation till skivorna egentligen. Jag blandar och lyssnar på de bästa godbitarna helt enkelt. Hon är ju helt fantastisk. Jag tröttnar aldrig. Ibland går långa perioder utan att jag hör vare sig Anna eller Säkert! men jag kommer alltid tillbaka. Och blir lika tagen vare gång. Det är enkelt, fint, ärligt, sorligt och glatt på samma gång. Inga nyheter eller revolutionerande beats men tryggt och vackert.



Och sen har vi orginallåten. Robyn.Hon behöver ingen presentation och det har skrivits spaltmeter om henne så jag tänker låta bli. Ser så fram emot att se och höra henne på popaganda i augusti. Hon är ju också fantastisk. Älskar!

1 kommentar:

  1. Åh ja, dom är så bra!!!

    Och tack för dom fina orden! Kram!

    SvaraRadera