onsdag 28 juli 2010

I brist på annat...

Ja här snos (bra böjning av ord) det listor hit och dit.. Så jag gör samma sak nu...

DAGENS VILL HA: Lola Ramonaskor, tålamod och pengar

DAGENS KLÄDSEL:  randig tröja, uppvikta jeans, rutiga happy socks

DAGENS SMINK: haha efter den här gråtdagen sitter allt smink I ögonen

DAGENS FRISYR: .sista dag som rödhårig!

DAGENS HÄNDELSE:  Hmm, tror jag behåller det för mig själv!!

DAGENS LÅT:  Life on Mars.David Bowie

DAGENS PLANER: Ja nu är det för sent för planer... ska upp supertidigt i morgon. Har under dagen träffat Sarah på söder, handlat present till underbar dotter som fyller åtta.

DAGENS SAKNAD: Lilla T

DAGENS DUMMASTE: Kärlek. Det kan verkligen göra en dum i huvudet i bland.

DAGENS SJUKA: att jag inte ens har öppnat min chokladkaka som bara ligger här bredvid mig

DAGENS DROG: helt fri från det idag.

DAGENS ROLIGASTE: härliga fantastiska människor i mitt liv

DAGENS FAVORIT: pretty girls don`t get tickets

DAGENS KÖP: present, hårfärg

DAGENS HUMÖR: blandning mellan eufori och lågmäldhet, lycka och oro (glada bloggare här på pop eller inget va?)

DAGENS ORD: Önskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar