lördag 10 juli 2010

All i wanna do is( bang, bang, bang, bang) And ( kaaa-ching) And take your money

Jag vaknar upp med en hemsk mardröm kvar i mig och kan inte direkt skaka av mig den. Ni vet, så där som en ond lite diffus känsla bara.
Jag försöker röra mig, och märker att det går ju inte så bra. Ryggen vill inte. Så går det efter att ha suttit på en soffbänk på debasers uteservering utan att kunna luta sig. Det vet jag. Men det kan man ju inte tänka på när solen skiner, det är så varmt att den där lilla koftan inte behövs och diskussionen handlar om Littorin och hans brott. I går var det ännu inte publicerat. Klart han hade köpt sex. Hur var det med skärpningen av sexköpslagen? Jag bara undrar.

Så, här får ni. En låt till dagen. Den måste spelas högt. Och den är utnämnd till No 1 på en mängd musiklistor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar