onsdag 14 juli 2010

jag vill ju inte vara sämre!


Vilken dag är det   oavsett vad min kära medbloggerska må tro så är det onsdag

Humör glad och lite nervös

När var du senast arg minns inte riktigt. Händer lite då och då.

När grät du senast  Igår

Vilken bok läser du Stalins kossor av Sofi Oksanen och Autism - från teoretisk förståelse till praktisk pedagogik av Theo Peeters

Senast hörda låten Geraldine - Glasvegas

Vad ska du göra idag Dagen börjar ju lida mot sitt slut, men jag har jobbat, tittat på Sex and the City och nu ska jag fira en av mina bästa som fyller 30

hatar   Vintern, rasism, sexism, ormar och dåliga låttexter

Vad skrattade du åt senast förmodligen åt någon liten knatte på jobbet 

Tv Twin Peaks och Six Feet Under

Saknar mest just nu h, vovvarna, semester

Finaste kändiskillen  Anders "Moneybrother" Wendin

Bästa låt nu Sorrow med the National

1 kommentar: