lördag 25 september 2010

tröstshopping


Slog precis till på ett par biljetter till the Drums spelning på Debaser i december. Hade inte sett att de skulle komma hit igen (de var ju ett av alla band man missade om man inte var på Way Out West), och idag när jag fick syn på affischen inne i stan hoppade jag nästan högt av glädje. När jag nu kollade biljettstatusen fanns det bara ett fåtal kvar, så det var ju inget att vänta på. Någon lär väl kunna gå med tänker jag (Caroline? För alla gånger vi har hoppat runt till Make You Mine i sommar?). 

Nu har man alltså lite solsken planerat mitt i mörkaste vintern. Sweet. 

Har även tröstshoppat glansig långskjorta från Weekday. Vi får väl se om det hjälper upp humöret. Annars finns det ju alltid vin. Skönt det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar