fredag 3 september 2010

De här veckorna har inte direkt gjort mig till en starkare person...

Det är kallt. Jag fryser hela tiden. På med t shirt, tröja, fleece och jacka. Hjälper inte. Halsduk. Nej, inte blev det bättre.
Jag vill bara sova. Inte vara vaken. Sova och slippa känna. Att det kanske inte finns nån hjälp. Att det kanske måste vara så här. Slippa känna att jag inte orkar mer. Det är nog nu. Jag orkar inte. Fattar ni inte?
Måste jag gå upp? Varför kan jag inte få ligga kvar lite under täcket där det är varmt och tryggt? 
Vem har bestämt att jag ska jobba varje dag för att överleva? Jag vill inte det. Jag har massor av annat jag vill göra.
Om några år. Då kanske..

Thomasine lever inte mer. Hon var fantastisk. Så full av liv.

Imorgon blir det bättre.
Ska bara sova lite först.
Och lyssna på någon som sjunger I kissed a girl and i liked it, släpp ut mig, släpp ut mig, la la laaa...
Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar