lördag 11 september 2010

En lördagslista är aldrig fel!

Kärlek: Ja massor av härliga människor. Några som tog hand om mig igår på min svåra dag. Extra kärlek till er! En kärleksdotter har jag, den bästa!

Tv: Ingenting tror jag

Dåligt: Att jag har lite koncentrationssvårigheter för tillfället och inte kan läsa Norwegian Wood. Alla griniga gubbar jag har råkat ut för sista tiden.

Dagens bästa: Att jag vaknade kl 6 en lördagsmorgon och har en lång härlig ledig dag framför mig. Eller är det kanske inte så bra ändå?

Dagens reflektion: Det är val snart, rysligt snart. Och det är svårt att hitta det perfekta partiet, för det finns inte. Min tanke går till Ohly och hans bröstpumpsgroda. Jag har inget emot honom egentligen, men kom igen.

Nattens dröm: Ja, natten var rätt tom på drömmar. Ganska tom på sömn också faktiskt.

Dagens låt: tyvärr så sitter fritidsresorreklamlåten som en smäck i min hjärna. Den med Mads ni vet.
Annars är det den här härliga låten.

3 kommentarer:

  1. Fina du! En bröstpumpsgroda är ju inte så allvarligt som det låter trots allt! Frågan han fick var ju trots allt dummare än svaret :). Kärlek till dig!

    SvaraRadera
  2. Och förresten. Himla fin låt. Ja.

    SvaraRadera
  3. Haha.. Ja.. det är möjligt.. fast nej, ändå inte.

    SvaraRadera