måndag 13 september 2010

De senaste 72 timmarna har jag...

 tillbringat på södersjukhuset, 12 timmar

 haft Lotta på besök, 5 timmar

kaffe med Sarah på torget, 2 timmar

pratat i telefon med Malin, 3 timmar

msn:at med M som är i new york, 3 timmar

sett på film, 4 timmar

ätit och lagat mat, 1/2 timme

försökt svälja värktabletter, 0,20 timmar

sovit, 25 timmar

pratat med kompisar i telefon, 2 timmar

druckit te här hemma med Sarah på besök, 3 timmar

väntat på kollektivtrafiken 0,10 timmar

sett på tv, 2 timmar

filosoferat och tittat ut genom fönstret, 1 timme

bloggat, läst bloggar, gjort valtest, mejlat, kollat vintagekläder på nätet, 2 timmar

funderat över hur länge det tar innan jag får liggsår, 0.05 timmar

ryckt ögonbryn, borstat tänder, kissat, tagit bort nagellack,0,20 timmar

vart ledsen, 2 timmar

vad jag gjort de 4 kvarvarande timmarna och de 35 minutrarna vet jag inte.
antagligen ljuger jag nu, har nog suttit framför datorn... men det har jag varken minne av eller bevis för så de gills inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar