torsdag 12 augusti 2010

stora tröttdagen på bloggen idag

Jag är nämligen inte i ett dugg bättre skick än min stackars bloggkollega här nedanför. Vissa dagar alltså! Har tillbringat den här mest med att se på tv, surfa runt på nätet och lyssna på musik. Skönt i och för sig att man är ledig så man kan göra just ingenting när man inte direkt skulle orkat göra något annat.

Under mitt surfande stötte jag på en hel del tjusiga kläder. Det finns så fantastiskt mycket roliga sidor där ute på nätet som inte alls hjälper en att hålla månadsbudgeten. Idag fastnade jag särskilt för den här:


Så himlans fin! Och, bara för att klargöra det hela lite, jag längtar INTE efter hösten och att få gosa in mig i lager på lager av kläder, tända ljus och koka te, inte en sekund gör jag det faktiskt. Jag konstaterar bara att den här jackan kanske skulle kunna hålla vinterpaniken och gnället borta till, ja, säg till december i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar