söndag 15 augusti 2010

japp, det blir ett till inlägg om the national. kan tydligen inte behärska mig.

Det är ju skönt att veta att jag inte är helt ensam om min besatthet av denna eminenta grupp. Är ju tydligen i gott sällskap. Och inte är jag bitter som inte var på plats inte, det fanns ju uppenbarligen andra som tog hand om det åt mig.

Tur det. Hoppas de kände sig riktigt välkomna. Jag är ju nämligen så sjukt sugen på att de ska vilja komma tillbaka (the National då, inte deras celebra fans). Hoppas bara att de väljer Årstaviken framför Slottsskogen nästa gång!

Och, efter att ha sett spellistan från wow och noterat vad som så skriande saknas, att de spelar Sorrow för mig. Fy tusan vad besviken jag hade varit om jag hade varit i gbg!

Snälla, snälla the National, kom hit och spela Sorrow. Jag skulle verkligen, verkligen dö av lycka. Jag kan typ alla dagar under hösten från september och framåt (utom möjligen den 18/9, men det går att diskutera). Ska vi säga att det är en date?

//desperat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar