söndag 14 november 2010

en (till) stulen lista..

Fem saker...

Fem bra saker med mig: Haha igår kunde jag nog skrivit in 100 bra saker med mig.;) Idag däremot kan jag inte komma på nån... Okej då, jag är någorlunda smart, älskvärd och fantastisk. Har bra musiksmak också. Och är en bra mamma. Föröker.

Fem dåliga saker: Lite för impulsiv, alldeles för orolig, något för höga krav på andra människor, för stressad för mitt bästa, grinar för ofta för alla världens småting. Sur, lat, bestämd, egensinnig..

Fem personer jag älskar: Åh det är många! Förutom familj och dotter, mina vänner.

Fem fula saker: gula haremsbyxor, vita strumpor, icaanställdas arbetströjor, sophögar och snömodd.

Fem låtar: Daddys gone, shoreline, The times they are a changeing, Get me away from here im dying, hallelujah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar