onsdag 22 december 2010

jag har ju saknat att blogga..

nu är det minus 18 i stockholm. det är jättekallt.
om två dar är det julafton. huset är fullt av inslagna paket, pepparkakor och ljus.
tro nu inte att jag har bakat, för det har jag inte. eller jo jag har det, men det fick jag slänga.
det är superstökigt men det spelar inte så stor roll, tro inte att jag har nåt underbaraclcarahem för det har jag  inte. snarare en samling av en massa fina grejer som inte passar ihop med varandra men gör det charmigt blandat med ett väldans motstånd till att städa.
jag tycker om att vara hemma. som tur är. eftersom därute dör man.
hade jag haft en kamera som fungerade bra kunde jag här ha lagt upp en bild. men det går ju inte. hppas hoppas jag kan köpa en snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar